Download de nieuwe gratis whitepaper: E-commerce trends 2025

design & branding, webdesign & development

Van club naar lifestyle merk

SUPPER, voorheen bekend als “Supperclub”, staat al jaren bekend als één van de populairste clubs van Amsterdam. SUPPER is alleen veel meer dan een club. Met ook een restaurant, cruise, hotel, én kledingmerk is SUPPER inmiddels uitgegroeid tot een enorm lifestyle merk.

Bij DRIIVN zijn we dan ook trots dat wij meebouwen aan de SUPPER-wereld. Een wereld waar gelijkgestemden samen komen om unieke ervaringen te delen. Een plek waar iedereen erbij hoort, waar iedereen geliefd is en waar iedereen zijn eigen unieke verhaal heeft. We vertellen je graag welk probleem SUPPER had en hoe wij hierbij geholpen hebben.

Supper

2018 - heden

We hebben SUPPER succesvol vernieuwd, van club naar vooraanstaand lifestylemerk. Met een nieuwe website, branding, brand book en styleguides is de basis gelegd voor consistente en krachtige marketing.
Joey Matahelumual, CEO

Zo zijn wij te

werk gegaan

Een bekende naam, wat was dan het probleem?

“SUPPER” en “Club” werd voorheen altijd in één adem genoemd. Dat is ook exact waar het knelpunt zat. Hoewel SUPPER al jaren een begrip is, hadden ze toch moeite om alle andere facetten van hun merk ook effectief te communiceren en zich te positioneren als lifestyle merk in plaats van “alleen een club”.

Hoe zijn we te werk gegaan?

Bij DRIIVN weten we als geen ander hoe we grote merken moeten herpositioneren. De kick-off was het opstellen van een overtuigende storyline, waarbij SUPPER’s nieuwe positionering als lifestyle merk centraal stond.

Het fundament voor SUPPER’s vernieuwde identiteit werd gelegd met een duidelijk brand book en heldere styleguides. Deze belangrijke stappen zorgden voor een eenduidige en herkenbare uitstraling van het merk.

Om de diverse onderdelen van SUPPER optimaal te presenteren, hebben we de website volledig vernieuwd. Het doel van de website is de doelgroep meetrekken in het verhaal en ook direct alle ervaringen te laten zien die SUPPER te bieden heeft.

Daarnaast ontwikkelde DRIIVN een marketingstrategie. Met aandacht voor advertenties, social media en e-mailmarketing zorgt dit voor een consistente en effectieve communicatie van de nieuwe branding, waardoor het merk nu helder op de kaart staat als een breed lifestyle merk (en niet meer alleen een club).

Did we

deliver?

We hebben met succes bijgedragen aan de vernieuwing van SUPPER, waardoor het nu meer is dan alleen de bekende club van Amsterdam. De introductie van de nieuwe website en branding heeft SUPPER duidelijk als een vooraanstaand lifestyle merk op de kaart gezet. Het nieuwe brand book en de heldere styleguides vormen een stevige basis voor alle toekomstige marketingactiviteiten. Dit zorgt ervoor dat het verhaal van SUPPER op een consistente en krachtige manier verteld blijft worden.

Bekijk ook onze andere cases

Ontdek hoe we merken laten groeien met creatieve en resultaatgerichte campagnes.

Klaar voor een strategie?

Start vandaag nog!

Wil je jouw

organisatie laten

groeien

online?

Liever direct schakelen dan eindeloos scrollen? Plan een afspraak en ontdek hoe we samen jouw merk laten groeien.

Get your

whitepaper!