Download de nieuwe gratis whitepaper: E-commerce trends 2025

Marketingbureau Den Haag – Den Bosch

Heb je een nieuwe WordPress website nodig of wil je jouw bestaande website upgraden? Onze developers maken de beste WordPress websites, speciaal op maat voor jou!Een WordPress website gaat verder dan je online verschijning. Net zoals er offline een strategie zit achter de indeling van winkels, werkt dat online precies zo. Van concept tot design en van ontwikkeling tot SEO. Ons team zorgt ervoor dat jouw WordPress website functioneert als een geoliede machine.

DRIIVN is een performance-driven marketingbureau voor bedrijven in heel Nederland! Dat is een hele mond vol. Wij werken onder andere voor toffe merken als Danerolles, Xenos, Mediahuis Radio en Airforce. Op de Vondelstraat in Amsterdam, vind je ons heerlijke kantoor. Met picknicktafels in de tuin, FIFA, goeie koffie, uitgebreide lunch (2 x per week warm), vrijdagmiddagborrels en 60+ fantastische collega’s.

Waar we voor staan

Onze roots liggen in performance marketing oftewel online advertising. Inmiddels doen we meer voor onze klanten, zoals contentcreatie, (social media) strategie, branding en andere (online) marketing diensten. We willen altijd onze resultaten en onszelf verbeteren. Presteren op topniveau. Alles wat we doen, doen we met een topsportmentaliteit. We willen de beste zijn en gaan voor het maximaal haalbare. En dat doen we als team. Wij hebben onze eigen Frenkie de Jong, Naomi van As en Henk Grol, maar laten ze als één team samenspelen. Het beste resultaat kunnen wij alleen als team behalen. None of us is as smart as all of us.


Social advertising

Social advertising is praktisch gezien het adverteren op alle social kanalen die je maar kunt bedenken. Van een Facebook advertentie in je newsfeed tot een audiofragment op Spotify en van een ad op Tinder tot een gesponsorde pin op Pinterest. Mensen zijn anno nu altijd en overal online en daarmee wordt er steeds meer gebruikersdata verzameld door deze socialmediakanalen. Data waarmee jij als gebruiker weer heel gericht getarget kunt worden op basis van jouw gegevens en interesses.


Google advertising

“Google Advertising is het adverteren op de platformen van Google zelf. Denk hierbij dus aan kanalen als Google Search, Google Display, Google Shopping en YouTube. Aan de hand van verschillende soorten targeting mogelijkheden kan je zorgen dat je bijvoorbeeld zichtbaar bent in de zoekmachine van Google, met display banners op partnerwebsites of met video-advertenties op YouTube. Zoek je bijvoorbeeld op ‘verse broodjes Den Bosch’, dan kan jij ervoor zorgen dat je met je bakker zichtbaar bent in de zoekmachine. Kijkt iemand een video op YouTube van hoe je gin tonics maakt, dan kan jij met je gin-merk zichtbaar zijn als video-advertentie bij die video.”



Strategie

Belangrijk is om eerst helder te hebben wat de doelen zijn. Wat is het beoogde resultaat op korte, middellange en lange termijn? Ook is het goed om in het begin duidelijkheid te scheppen wie je doelgroep(en) zijn. Waar zit je doelgroep, wat motiveert hen en hoe kunnen we ze verleiden en activeren. Dat is het startpunt.

Design

Design is een hele brede term. Je hebt design voor apps, presentaties, websites, banners, video’s, het bestaat overal. Maar om één woord te gebruiken wat design is, dan is het vormgeving. Met design kun je bepaalde dingen beïnvloeden. Je kunt bepalen waar je focus op wilt leggen of waar juist niet.

Content & marketing

Bij Content Marketing zijn wij dagelijks bezig met het maken van waardevolle content voor onze klanten. Hierbij is een sterke online strategie key to succes. Uit die strategie vloeit content voort. Content bestaat uit zowel visueel beeld, als sterke captions op social media, maar ook het creëren van nieuwsbrieven, blogs of webteksten. Deze content beheren wij dan ook: we onderhouden socialmediakanalen, monitoren reacties, en rapporteren en sturen waar nodig. Het uiteindelijke doel? Inspireren! Want wij willen dat jouw doelgroep zich uiteindelijk bindt met jouw merk.


Growth marketing

Je bedenkt iets, een creatieve oplossing of een slim trucje, en gaat het testen. En nog eens. En nog eens. Op basis van de data die daaruit voort komt ga je het proces optimaliseren. Net zolang tot je het gewenste resultaat hebt behaald of weet wat je moet veranderen.

Wil je jouw

organisatie laten

groeien

online?

Liever direct schakelen dan eindeloos scrollen? Plan een afspraak en ontdek hoe we samen jouw merk laten groeien.

Get your

whitepaper!