Social Advertising

Retargeting

Welcome to the digital age! Met retargeting wordt jouw social advertising nog effectiever.

Social advertising

Retargeting

Welcome to the digital age! Met retargeting wordt jouw social advertising nog effectiever.

Eén van de key elementen in social advertising is retargeting. Deze strategie – die in het Google-landschap ook wel remarketing wordt genoemd – speelt een belangrijke rol om jouw online performance te optimaliseren. Betere conversies. Relevantere advertenties. Meer leads. Voorwaarde is wel dat  retargeting goed wordt ingezet. En laten wij daar nou net heel goed in zijn.


Wat is Retargeting ?

Retargeting is een tool waarmee je advertenties kunt tonen aan mensen die eerder je website hebben bezocht of app hebben gebruikt. Door middel van een pixel op je website kunnen sociale media de activiteit van jouw bezoekers meten en via advertenties hier slim op inspelen. Bezoekers van jouw website die bijvoorbeeld geen aankopen doen, kun je met behulp van retargeting opnieuw bereiken met relevante advertenties. Niet iedereen beslist namelijk direct. Jouw bezoekers zien later een advertentie op Facebook of Instagram en worden opnieuw herinnerd aan jouw merk, product of dienst.


De voordelen van Retargeting

Social media hebben de hele marketingwereld op zijn kop gezet. Retargeting is één van die tools waardoor je optimaal kunt profiteren van de voordelen. Niet iedereen zal bij zijn of haar eerste kennismaking met een dienst of product direct tot een bepaalde conversie overgaan. Door websitebezoekers in een later stadium opnieuw te bereiken met een goed ingerichte advertentie kun je potentiële kopers alsnog overhalen. Met retargeting boost je het aantal conversies, tegen lagere kosten.


Retargeting bij DRIIVN

Om de impact van jouw social advertising te verhogen, is retargeting een belangrijke tool. Wij helpen je om dit zo effectief mogelijk in te zetten. Met de doelstellingen van de campagne en jouw merk in mind, zorgen wij dat retargeting blijft bij communiceren in plaats van stalken. Retargeting-advertenties worden dusdanig ingericht dat ze nooit worden gezien als spam of reclame, maar eerder als extra informatie. De response op deze advertenties wordt dan ook zeer goed gemonitord.

Navigation

Diensten

Over ons

Vacatures

Cases (coming soon)

 

 

Social Networks

 

Contact

Van Diemenstraat 180

1013 CP, Amsterdam

+31 (0)20 210 1343

info@driivn.nl

DRIIVN 2018

 

 

Social Networks

 

Navigation

Diensten

Over ons

Vacatures

Cases (coming soon)

 

Contact

Van Diemenstraat 180
1013 CP, Amsterdam
+31 (0)20 210 1343
info@driivn.nl

 

 

DRIIVN 2018