Search Engine Marketing

Remarketing

Wist je dat gemiddeld 98% je website weer verlaat zonder tot de gewenste conversie over te gaan? Met Remarketing zorgen we ervoor dat we ze nogmaals bereiken én overtuigen.

Als je al redelijk op hoogte bent van online marketing, zal remarketing geen nieuw begrip voor je zijn. Remarketing is een belangrijk (of beter gezegd: essentieel) onderdeel van je online marketingstrategie. Maar dan moet het natuurlijk wel optimaal ingezet worden. And that’s where we come in!

Wat is Remarketing?

Remarketing is Google’s retargeting optie, maar wat houdt dit precies in? Long story short: Met remarketing kun je advertenties laten zien aan mensen die eerder op je website zijn geweest of je app gebruikt hebben. Je bereikt dus mensen die al eerder interesse in jouw website, product, dienst of merk hebben getoond. Dit kan in het Display-netwerk van Google of middels zoekadvertenties. Advertenties zijn hierdoor relevanter en effectiever. Bezoekers van jouw website die bijvoorbeeld geen aankopen doen, kun je met behulp van remarketing opnieuw bereiken met relevante advertenties. Niet iedereen beslist namelijk direct.

De voordelen van Remarketing

Het handige van remarketing via Google is dat je onderscheid kan maken tussen bezoekers die slechts op je website zijn geweest en bezoekers die daadwerkelijk interesse hebben getoond (door bijvoorbeeld een product toe te voegen aan het winkelwagentje), maar niks hebben gekocht. Met andere woorden: Advertenties kunnen super gericht worden ingezet. Door websitebezoekers in een later stadium opnieuw te bereiken met een perfect afgestemde advertentie kun je potentiële kopers alsnog overhalen. Met remarketing boost je het aantal conversies, tegen lagere kosten.

Remarketing bij DRIIVN

Om de impact van jouw SEA te verhogen, is remarketing essentieel. Wij helpen je om dit zo effectief mogelijk te doen. Met de doelstellingen van zowel de advertenties als jouw organisatie in mind, zorgen wij ervoor dat jouw remarketingstrategie perfect wordt afgestemd. De advertenties worden dusdanig ingericht dat ze nooit worden gezien als spam of reclame, maar eerder als extra informatie. Bij DRIIVN zijn wij altijd op de hoogte van de nieuwste trends en ontwikkelingen rondom remarketing en voeren we deze door in alle campagnes. Resultaatgericht als we zijn, maken we deze graag meetbaar. Zo kunnen wij de impact van jouw remarketing inzichtelijk maken.

BEKIJK OOK

case laboutiek

laboutiek

Dit merk onderscheidt zich door kleding te ontwerpen die vandaag, morgen en ver in de toekomst relevant en stijlvol blijven.

// Lees meer

case airforce

Airforce

Een boost in verkopen bij retailers en een significante toename in merkbekendheid. Keep on reading…

// Lees meer

Maak een afspraak