Van pasta rollen voor vrienden naar pasta rollen voor MICHELIN-restaurants
Hoe twee chefs de corona pandemie benutten als een kans
Bruna en Emanuele, geboren en getogen in Italië, hebben Pastology in 2021 tijdens de corona pandemie opgericht. Beiden hebben ze in diverse sterren restaurants gewerkt en daar de fijne kneepjes van het vak geleerd. Toen ze tijdens de pandemie gedwongen thuis zaten, begonnen ze voor vrienden en familie verse pasta te rollen.
Het bleek een schot in de roos, want binnen mum van tijd wisten meer mensen én restaurants de weg naar Pastology te vinden. Het was tijd voor een flinke professionalisering, en dat is waar DRIIVN om de hoek kwam.
Gezien het prille bestaan, stond er eigenlijk nog maar weinig. We zijn daarom begonnen met het uitwerken van de branding. Samen met de klant werd er een brainstorm ingepland en daarna zijn we gelijk het concept gaan uitwerken. Van het logo en de huisstijlkleuren tot aan de positionering en uitwerking van persona’s.
Na goedkeuring op het brandbook, zijn de designers vervolgens aan de slag gegaan met het designen van de webshop. Omdat de branding vooraf al helemaal uitgewerkt was, hebben we de Shopify webshop al binnen 8 weken kunnen opleveren. Voor de klant prettig, omdat we gelijk de e-commerce campagnes konden activeren en werken aan het behalen van de omzetdoelstellingen.
What our client says
“Onze samenwerking met DRIIVN is vanaf dag 1 perfect. Ze werken heel professioneel en hebben daarnaast alle online kennis in huis. Ze hebben ons onder andere geholpen met het creëren van onze brand en we kunnen niet anders zeggen dat we heel tevreden zijn.”
Bekijk ook
Magioni
Zo namen we de belangrijkste steden over met de meest verantwoorde pizzabodems!
MAAK EEN AFSPRAAK