Growth Marketing

LinkedIn Automation

 

Relevante leads werven? Wij helpen je met een geautomatiseerde campagneflow om leads te genereren via het grootste professionele netwerk ter wereld; LinkedIn.

LinkedIn telt vijf miljoen Nederlandse gebruikers in hun professionele netwerk. Doordat voornamelijk studenten, ondernemers en professionals LinkedIn gebruiken, heeft dit platform een nog specifieker publiek dan andere socialmediakanalen. Maar hoe vind je in die hooiberg van mensen nou die ene speld? Door middel van LinkedIn Automation. Bij DRIIVN hebben we onze eigen leadgeneratie-tooling gebouwd voor LinkedIn. Benieuwd wat je hiermee kunt? Keep on reading.

Wat is LinkedIn Automation?

Met LinkedIn Automation automatiseren wij de campagneflow om leads te werven via LinkedIn. Dat wil zeggen, dat deze tool menselijke handelingen uit handen neemt en deze voor uitvoert. Onze tool verstuurt automatisch verbindingsverzoeken en (meerdere) vervolgberichte die u linken aan een vooropgestelde lijst met contacten. Deze contacten kunnen persoonlijk worden gekozen of op basis van targeting worden geselecteerd. Denk hierbij aan bepaalde functies/branches/scholen/opleidingen etc. Deze activiteiten zou je anders handmatig op LinkedIn uit moeten voeren, onze tooling doet deze handelingen voor jou.

De voordelen van LinkedIn Automation

Leadgeneratie is een uitdaging voor elk bedrijf. Je wilt zoveel mogelijk leads van hoge kwaliteit genereren en dat wil je zo snel als mogelijk. Guess what? Je bent niet de enige. Dat is bij vrijwel elk bedrijf zo. En als het gaat om leadgeneratie, zijn er veel kanalen die je kunt gebruiken.

Vroeger was ongevraagd bellen de enige optie die verkoopteams hadden. Ze krijgen een lijst met nummers, beginnen mensen te bellen en hopen dat ze de kans krijgen om te verkopen. Nu is LinkedIn de plek waar je moet zijn als je snel veel hoogwaardige leads (zowel B2C als B2B) wilt genereren.

LinkedIn Automation bij DRIIVN

Wij stellen je in staat om jouw persoonlijke LinkedIn-profiel om te zetten in een leadgenererende verkoopmachine en dit allemaal geheel automatisch. To good to be true, right? Zo houd je meer tijd over voor andere zaken en weet je wat het mooie is? Je hebt hier geen advertentiebudget voor nodig. Wij bouwen de gehele flow van contactmomenten en automatiseren (en optimaliseren) deze. Dit allemaal in jouw eigen tone of voice en gericht op de juiste doelgroep. Zo wordt een “koude” call als snel omgezet in een “warme” lead.

case laboutiek

laboutiek

Dit merk onderscheidt zich door kleding te ontwerpen die vandaag, morgen en ver in de toekomst relevant en stijlvol blijven.

// Lees meer

case airforce

Airforce

Een boost in verkopen bij retailers en een significante toename in merkbekendheid. Keep on reading…

// Lees meer

Maak een afspraak